Someone like you

Sunday 13 May 2012

Tapi Bagaimana

Kau buat ku teruja , kau buad ku tertawa terbit rasa tersembunyi beku hingga rasa cemburu seperti pasangan yang hangat becinta dan tak sanggup berpisah walau hanya sekejap aku sangat merindui kau senang sekali kau ada tapi bagaimana ku kata padanya dia yang ada seperti tiada dengan dia cinta jadi sebuah ritual haruskah aku kejam demi rasa tolong lepas kan ku dari sengsara ini dia bukan tak cantik dia bukan tak baik hanya kekosongan yang ada di sudut hatiku tak bisa diusik hingga cinta jadi kematu tiada yang nak gaduh toada yang nak tentang hingga rasa menjadi kering kontang tapi bagaimana ku kata padanya dia yang ada seperti tiada dengan dia cinta jadi sebuah ritual haruskah aku kejam demi rasa tolong lepaskan ku dari sengsara ini tapi bagaimana ku kata padanya dia yang ada seperti tiada dengan dia cinta jadi sebuah ritual haruskah aku kejam demi rasa ohh bagaimana harus ku kataka padanya dia yang ada seperti tiada dengan dia cinta jadi sebuah ritual haruskah aku kejam demi rasa tolong lepas kan ku dari sengsara ini


                    <3 Boring kayy boring <3

No comments:

Post a Comment