Someone like you

Saturday 19 May 2012

Don't want to lose you !

Hari nihh dah hari ahad (12:02)20.5.2012 . Tujuh hari lagi jeh aku dengan dia da nak 2 bulan kapel . Sumpah aku cakap , makin lame aku kapel dengan engkau , makin sayang aku kt kau . Tapi aku pelik . Kenape semenjak ni kau macam nak mengelakkan diri daripada aku ? 
Kau da tak sayang kan aku lagi kehh . Kau da tak sayang lagi kt superpendek kau nihh ? Ke sebab kau da ade pengganti . Tolong lah . Aku taknak kehilangan kau lah sayang . Kau tau kan yang aku sayang kan kau . Kalau aku tak texting dengan kau , Paham-2 jeh lahh(POKAI) . Hari tuhh pon jumpe kejap jehh kan . Die penad kite penad . Tak pe lahh . Hari lain kann ade . Nak bagi tau kepade Cinta aku . Kalau bie mati besok , bie nak bby tau yang bie cintakan bby . .I.L.O.V.E.Y.O.U.

No comments:

Post a Comment