Someone like you

Sunday 10 June 2012

Ni kawan

  • Hye . Assalamualaikum . Selamat sejahtera kepade pembace-2 sekalian . Haha , dah macam buad karangan dahh . Mwehehe .
  • Hari ni nk bercerite tentang kawan dah macam bukan kawan dahh .
  • Dulu aku anggap kau mcm adik aku . Tapi sekarang aku tak tau lah ape yg masok kt bdan diee .
  • Keje nyee nk kutok akuu jee . Die dah kene rasuk ngn kawan die daa ni . 
  • Abang , tak takot DOSA kee kutok-2 aku nii . Pikir gune otak lahh . 
  • Jangan fikir kau dapat kutok orang ka dah bgoss lahh . ishh menyirap lahh dengan kau . 
  • Lantak kau lahh kau nk kutok aku apee . Yg dapat DOSA kau . bukan aku . 
  • Kalau aku hisap rokok punn . Kau nk kecoh pasal ape . Kau pun isap rokok jgakk . Grr . 
  • Kalau nk kutok orang pun . Tengok dulu kt diri kauu tuu . Kau punn same jee . 
  • Kau jgn pikir kau dahh bgos sngt lah kawan . 
  • Nk ckp aku yeye banda . kau tuu lgi lhh ngarot . Pg bnda pkai seluar pendek . Tak reti menutup aurat kee hah . Dah dapat dosa dah tuu 
  • Ishh . Saket nyee hati kite nii . 
  • Sampai sini je lahh dapat story ngn korang . Terime kasih kerane sudi membace yee . Assalamualaikum . Bye . Selamat malam . 

No comments:

Post a Comment